- Bijna de helft van alle webwinkels sluit binnen slechts twee jaar…
- Een derde van de webwinkels heeft nog nooit winst gemaakt…
- Ongeveer vijftig procent heeft minder dan tienduizend euro verdiend…
Verbeter je webwinkel en verhoog de conversie en besteding, met onze Webwinkel Checks.
Aan de hand van duidelijke rapportages en een concreet actieplan, verbeteren we jouw webwinkel en maak jij van jouw winkel wel een succes.
Onze Webwinkel Checks
QuickCheck
Handige Webwinkel Check op hoofdlijnen, bestaande uit een selectie van de QualityCheck. Deze check vormt voor veel klanten een goede kennismaking met onze diensten. Een upgrade van een reeds uitgevoerde QuickCheck naar bijvoorbeeld een QualityCheck is geen probleem.
Meer info | Vraag direct aan
QualityCheck
Uitgebreide Webwinkel Check, waarbij op alle vlakken een beoordeling wordt gegeven (van vindbaarheid tot service) en duidelijk wordt aangegeven op welke punten de webwinkel verbeterd kan worden. Eventuele bijzonderheden worden per onderwerp toegelicht. Alle aanbevelingen worden beschreven in een concreet en overzichtelijk actieplan. Deze check wordt het meest gevraagd door onze klanten en vormt een uitstekende manier om de hele webwinkel te verbeteren.
Meer info | Vraag direct aan
Mysterycheck
Complete Webwinkel Check, inclusief beoordeling van het proces van een daadwerkelijke bestelling. Op deze manier ontstaat een compleet beeld van het bestelproces (inclusief levering). Bestellingen worden uitgevoerd door klanten die niet te herleiden zijn naar WebwinkelMeerwaarde, om een betrouwbaar beeld te krijgen. Klanten die tekortkomingen of drempels voor bezoekers willen opsporen in het (gehele) bestelproces, of behoefte hebben aan een check op de gekozen vervoerder, kiezen voor deze Check.
Meer info | Vraag direct aan
Advies op maat
Advies en Checks afgestemd op specifieke situaties en uitdagingen. Uiteraard zijn er naast de verschillende Webwinkel Checks nog veel meer mogelijkheden voor advies en rapportages , zoals bijvoorbeeld een concurrentieonderzoek, hulp bij een ondernemingsplan, maar ook tekstcorrecties, etc. is mogelijk.
Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden
Meer info over onze Checks
Alleen de beste webwinkels overleven de eerste jaren en zijn in staat om een gezonde winst te behalen.
Wat maakt een webwinkel goed, of beter nog de beste?
Deze vraag vormt het uitgangspunt van de Webwinkel Checks van WebwinkelMeerwaarde. Het behalen van een 100% score, betekent dan ook dat de webwinkel voldoet aan alle voorwaarden voor de ideale webwinkel. De ervaring leert dat het aantal (herhalings)bezoekers daardoor hoger ligt, evenals de conversie.
Indien een lager resultaat wordt behaald, dan vormt het concrete actieplan een eenvoudige leidraad om alsnog een goed resultaat te bereiken. Deze manier van rapporteren maakt inzichtelijk wat de klant tegenwoordig verwacht van een goede webwinkel. Alle vragen die onderdeel vormen van de verschillende Webwinkel Checks komen voort uit marktonderzoek, interviews en klantervaringen.
Alle Webwinkel Checks zijn opgedeeld in verschillende thema’s die samen een logische online winkelervaring vormen. De rapportage bevat een score overzicht, de checklist zelf, toelichtingen, praktische tips en een concreet actieplan.